search

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Η ΜΑΚΡYΠΟΥΛΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ



Για την προσωπική και επαγγελματική της ζωή μίλησε στο περιοδικό Down Town και τον Νίκο Γεωργιάδη η Ζέτα Μακρυπούλια.

Πρωταγωνίστησε στη σειρά "Γιούγκερμαν" του Ant1 και την κινηματογραφική επιτυχία "Μόλις Χώρισα". Δουλεύει στο θέατρο (με τον Γιώργο Καπουτζίδη και τον Αργύρη Αγγέλου, στην παράσταση "Το όνειρο της διπλανής πόρτας") και το ραδιόφωνο, ενώ έχει αναλάβει τη διαφημιστική εκστρατεία ρούχων και την παρουσίαση του σόου Baby Dance στον Alpha. Όπως φαίνεται, καταφέρνει να τα συνδυάζει όλα και μάλιστα με επιτυχία.

«Είμαι ικανοποιημένη από τη ζωή μου και πιστεύω ότι θα καταφέρω να ισορροπήσω όλους τους τομείς της ζωής μου και να βρω περισσότερο χρόνο. Αυτό είναι το μόνο που μου λείπει, αλλά δεν παραπονιέμαι. Έχω ανάγκη να ασχολούμαι με κάτι. Αυτή είναι η δουλειά μου. Και σε τράπεζα να δούλευα και να μου ζητούσαν να κάνω υπερωρίες για ένα διάστημα, πάλι ναι θα έλεγα», απαντά.

Η Ζέτα Μακρυπούλια απαντά και σε ερώτηση σχετικά με το πόσο αρμονική υπήρξε η σχέση της με τον Αντώνη Ρέμο, με τον οποίο δεν είναι πλέον μαζί, αλλά και για το εάν ο χωρισμός τους επήλθε εξ αιτίας του ότι εκείνος ήταν αρνητικός απέναντι στον γάμο.

«Στην προσωπική μου ζωή φρόντιζα πάντα να περνάω καλά. Τα δημοσιεύματα ήταν αυτά που με έκαναν να μην περνάω καλά. Θεωρώ πλέον ότι αυτή η ιστορία έχει κουράσει πολύ τον κόσμο. Τώρα πια, όταν πέφτουν στα χέρια μου τέτοια άρθρα, αντί να με προβληματίζουν όσα λένε για μένα, σκέφτομαι τον κόσμο που θα τα διαβάζει και θα λέει "Ημαρτον, φτάνει πια, δεν θέλω να ξέρω τί κάνει αυτή η κοπέλα στη ζωή της". Τις προάλλες πέτυχα μια τηλεοπτική εκπομπή, όπου έδειχναν τη φωτογράφισή μου στο Esquire και έλεγαν: "Από τη μία η Ζέτα λέει ότι δεν θέλει να μιλάει πλέον για την προσωπική της ζωή, από την άλλη κάνει σέξι εξώφυλλα". Εξήγησέ μου τώρα εσύ τη λογική αυτής της πρότασης! Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα αυτό που έλεγαν για τη Νατάσα Θεοδωρίδου, όταν είχε χωρίσει με τον Αντρέα Φουστάνο: "Από τη μία δεν θέλει να μιλάει για τον χωρισμό της, από την άλλη βγαίνει έξω κάθε βράδυ. Αν δεν θες να μιλήσεις, κάτσε στο σπίτι σου!" Δεν είναι εξ ίσου παράλογο; Θα πεις στον άλλο πώς θα περάσει τον πόνο του και τι θα κάνει στη ζωή του;»

Μέλημά της αυτή την περίοδο είναι η δουλειά της και φίλοι της. Στο ερώτημα εάν της λείπει ένας άνθρωπος στο σπίτι, η Ζέτα Μακρυπούλια δηλώνει ότι την ώρα που γυρίζει στο σπίτι είναι τόσο εξαντλημένη, που το μόνο που θέλει είναι να κοιμηθεί.

Κωνσταντίνα Ζορμπά

Δεν υπάρχουν σχόλια: