search

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

ΕΓΚΥΟΣ Η ΣΙΣΣΥ ΤΟΥ ΜΕGA




Για το νέο ρόλο που θα έχει σε λίγους μήνες, αυτόν της μητέρας, μίλησε στο περιοδικό Down Town και τη Βένια Καραγιάννη, η Σίσσυ Χρηστίδου, που αποκάλυψε ότι είναι τριών μηνών έγκυος.

Η συμπαρουσιάστρια του Γρηγόρη Αρναούτογλου που θα εμφανίζεται στον "Ομορφο Κόσμο", όποτε πλέον η κατάσταση της υγείας της, της το επιτρέπει και όχι σε καθημερινή βάση, αναφέρθηκε στη σχέση της με τον τραγουδιστή των ONIRAMA Θοδωρή Μαραντίνη, αλλά και το πόσο απρόσμενα ήλθε στη ζωή τους το γεγονός της εγκυμοσύνης της.

"Πάντα έλεγα ότι ήθελα μια μεγάλη οικογένεια με τρία-τέσσερα παιδιά, αυτό ήταν πάντα το δικό μου όνειρο ζωής. Ετσι, το είχαμε αφήσει στην τύχη, αλλά δεν περιμέναμε ότι τόσο γρήγορα θα ανταποκριθεί η τύχη σε μας. Οι αλλαγές στο σώμα μου ήταν ραγδαίες, οι ορμόνες μου τρελάθηκαν, άρχισα να παίρνω πολύ γρήγορα κιλά, ενώ είχα πολλές ζαλάδες και ναυτίες. Πήρα το γιατρό μου τηλέφωνο και μου είπε να κάνω ένα τεστ εγκυμοσύνης".

Αν και η σχέση της με το γνωστό τραγουδιστή δεν έχει κλείσει ακόμη ούτε έναν χρόνο ζωής, η Σίσσυ Χρηστίδου αποκαλύπτει ότι θεωρεί πως ο σύντροφός της θα γίνει εξαιρετικός πατέρας, καθώς και ότι στο πλάϊ του, βιώνει την απόλυτη ευτυχία. Οσον αφορά τους λόγους που μέχρι σήμερα δεν έλεγε ότι είναι έγκυος, παρά τις φήμες που υπήρχαν;

"Δεν με άφηνε ο γιατρός μου. Είναι λίγο προληπτικοί οι γιατροί σε αυτά και θέλουν να περάσουν οι τρεις πρώτοι μήνες για να δουν πως όλα είναι καλά. Γι'αυτό και όταν σταμάτησα άπό τον Ομορφο Κόσμο είπα ότι αποχωρώ για λόγους υγείας και όχι επειδή είμαι έγκυος. Δεν μπορούσα ακόμη να το ανακοινώσω επίσημα. Και έπρεπε τότε να σταματήσω για να κάνω μια σειρά από εξετάσεις που θα με κρατούσαν για λίγο εκτός".

Διαφωνώντας και διαψεύδοντας την μέτρια πορεία του πρωϊνού του Mega, δηλώνει ότι δεν έχει τσακωθεί ποτέ με το Γρηγόρη Αρναούτογλου και όσα λέγονται περί βεντετισμών και υπέρμετρων οικονομικών απαιτήσεων από μέρους της, προκειμένου να συνεχίσει στην εκπομπή, είναι ψευδή.

Το μόνο που θέλει εξάλλου, είναι να χαρεί αυτήν την περίοδο στο σπίτι της και με τα κοντινά της πρόσωπα, χωρίς να σκέφτεται τίποτε άλλο.

Κωνσταντίνα Ζορμπά

Δεν υπάρχουν σχόλια: